…akkor most jobb belátásra fogsz térni. RFK Jr. leleplezi, hogyan köti gúzsba a gyógyszer- és oltóanyagipar a médiát.
Tyler Durden írása
RFK Jr. riasztó jelzést ad: az esti hírműsorok nem egyszerűen csak műsorok – hanem több milliárd dolláros fölerősítő mechanizmusok a nagyvállalatok érdekei számára.
Ahogy a „Camus” nevű felhasználó egy X-en közzétett bejegyzésében írja, bennfentesek szerint a gyógyszeripari óriások a TV-hírpiac reklámbevételeinek akár 75%-át is finanszírozzák, és elárasztják a műsorokat gyógyszerreklámokkal.
Egy tipikus estén 22 reklámból 17 közvetlenül gyógyszeripari termékeket hirdet az idősebb nézőknek, akik a vényköteles gyógyszerek legnagyobb vásárlói.
De a befolyás nem ér véget a reklámokkal.
RFK Jr. felfedi, hogy a vezető műsorvezetők, mint Anderson Cooper, elképesztő fizetéseket kapnak – állítólag 20 millió dollárt évente –, amelynek nagy része gyógyszeripari szponzoroktól származik.
A kovid kitörésekor a hírműsorok tartalma a profitérdekű narratívához igazodott: a műsorvezetők pánikot keltettek, az eltérő véleményeket lejáratták, és naponta mutatták a halálesetek számát a képernyőn, ezzel megerősítve az állami ortodoxiát, ami végső soron növelte hirdetőik profitját.
A fiatalabb generációk már nem nézik a hírműsorokat.
RFK Jr. 28 éves fia még soha nem nézte az esti híreket – máshol tájékozódik, távol a gyógyszeripar marketingerejétől.
De az emberek milliói továbbra is naponta fogyasztanak olyan műsorokat, amelyek a gyógyszeripar és az élelmiszeripar érdekeit szolgálják.
A nagy gabonapehely-márkák és a feldolgozott élelmiszerek gyártói szintén uralják a reklámfelületeket, és túlzott befolyással bírnak arra nézve, hogy milyen tartalmat sugároz az adó, és mit hallgat el.
Egy olyan médiakörnyezetben, amelyet a nagyvállalatok milliói uralnak, a véleménykülönbségeket büntetik, az alternatív álláspontokat pedig kiszorítják.
RFK Jr. úgy véli, hogy ez az oka annak, hogy a kritikus hangokat folyamatosan elnyomják.
Amerika híreit a Big Pharma és a Big Food szolgáltatja – ők alakítják a narratívát és bebetonozzák a profitorientált dogmákat, míg a független hangokat elhallgattatják.
RFK Jr. videója:
SMINK?
A maffia alaptörvénye a hallgatás. Így senki nem beszél róla, milyen érdeke fűződik a magyar média vezetőinek a kovid-narratíva sulykolásához.
Bejegyzésünk forrása:
RFK Jr. enthüllt Big Pharmas Würgegriff auf die amerikanischen Medien – uncut-news.ch
2025. november
Közzéteszi:
Király József