Ha eddig csodálkoztál, miért támogatta a média feltétel nélkül a kovid-narratívát…

…akkor most jobb belátásra fogsz térni. RFK Jr. leleplezi, hogyan köti gúzsba a gyógyszer- és oltóanyagipar a médiát.

Tyler Durden írása

RFK Jr. riasztó jelzést ad: az esti hírműsorok nem egyszerűen csak műsorok – hanem több milliárd dolláros fölerősítő mechanizmusok a nagyvállalatok érdekei számára.

Ahogy a „Camus” nevű felhasználó egy X-en közzétett bejegyzésében írja, bennfentesek szerint a gyógyszeripari óriások a TV-hírpiac reklámbevételeinek akár 75%-át is finanszírozzák, és elárasztják a műsorokat gyógyszerreklámokkal.

Egy tipikus estén 22 reklámból 17 közvetlenül gyógyszeripari termékeket hirdet az idősebb nézőknek, akik a vényköteles gyógyszerek legnagyobb vásárlói.

De a befolyás nem ér véget a reklámokkal.

RFK Jr. felfedi, hogy a vezető műsorvezetők, mint Anderson Cooper, elképesztő fizetéseket kapnak – állítólag 20 millió dollárt évente –, amelynek nagy része gyógyszeripari szponzoroktól származik.

A kovid kitörésekor a hírműsorok tartalma a profitérdekű narratívához igazodott: a műsorvezetők pánikot keltettek, az eltérő véleményeket lejáratták, és naponta mutatták a halálesetek számát a képernyőn, ezzel megerősítve az állami ortodoxiát, ami végső soron növelte hirdetőik profitját.

A fiatalabb generációk már nem nézik a hírműsorokat.

RFK Jr. 28 éves fia még soha nem nézte az esti híreket – máshol tájékozódik, távol a gyógyszeripar marketingerejétől.

De az emberek milliói továbbra is naponta fogyasztanak olyan műsorokat, amelyek a gyógyszeripar és az élelmiszeripar érdekeit szolgálják.

A nagy gabonapehely-márkák és a feldolgozott élelmiszerek gyártói szintén uralják a reklámfelületeket, és túlzott befolyással bírnak arra nézve, hogy milyen tartalmat sugároz az adó, és mit hallgat el.

Egy olyan médiakörnyezetben, amelyet a nagyvállalatok milliói uralnak, a véleménykülönbségeket büntetik, az alternatív álláspontokat pedig kiszorítják.

RFK Jr. úgy véli, hogy ez az oka annak, hogy a kritikus hangokat folyamatosan elnyomják.

Amerika híreit a Big Pharma és a Big Food szolgáltatja – ők alakítják a narratívát és bebetonozzák a profitorientált dogmákat, míg a független hangokat elhallgattatják.

RFK Jr. videója:

SMINK?
A maffia alaptörvénye a hallgatás. Így senki nem beszél róla, milyen érdeke fűződik a magyar média vezetőinek a kovid-narratíva sulykolásához.

Bejegyzésünk forrása:

RFK Jr. enthüllt Big Pharmas Würgegriff auf die amerikanischen Medien – uncut-news.ch

2025. november
Közzéteszi:
Király József

Updated: 2025.11.19. — 08:58

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük