Ez a negyedik része annak a sorozatnak, amelyben Paula Jardine azt vizsgálja, hogy a kovid vakcinaprogramot az amerikai védelmi tervezők közel 20 évvel ezelőtt a biológiai védekezés 21. századi “Manhattan-projektjének” tekintették. Az előző rész itt olvasható.
A negyedik rész összefoglalása: A majd a 2020-as pandémia során alkalmazásra kerülő jogszabályokat az USA és a WHO már 2005-ben törvénybe iktatta. Ezek már szinte prófétikus előrelátással gondoskodtak arról is, hogy a közegészségügyi vészhelyzet során forgalomba hozott terápiás szerek, vakcinák és diagnosztikai készítmények gyártói mentesüljenek a termékeik által okozott károkozás felelőssége alól. A biológiai védelmi politika meghatározó személyisége a paranoiás Tara O’Toole volt, aki belbiztonsági minisztériumi államtitkárként egyengette a biológiai védekezés Manhattan-projektjét. A CEPI (Coalition for Epidemic Preparedness Innovations) 2015-ben hozta nyilvánosságra követeléseit, amelyben Kadlec elképzelései köszönnek vissza. Címszavak: Vakcinák, terápiák fejlesztése, finanszírozás, ösztönzés, rugalmas globális közegészségügyi reagáló apparátus létrehozása. 2018-ban az érintettek lefuttattak egy új parainfluenza-vírus számítógépes szimulációt (Clade-X), melynek konklúziója az volt, hogy egyedül a vakcina hozhat megoldást. Ezt 2019. augusztusában újabb táblagépes szimuláció követi, amelynek eredménye, hogy Trump elnök aláírja az influenza elleni vakcinák korszerűsítéséről szóló végrehajtási rendeletet, és zöld utat ad 10 milliárd USD elköltéséhez az mRNS oltóanyagok kifejlesztésére. Az mRNS vakcinák közeljövőbeni univerzális alkalmazását a gépezet egyes biológus tagjai már 2014 óta hirdették, amire a WHO 2020. január 30-i (indokolatlan) döntése a pandémia helyzet kihirdetéséről megadta a lehetőséget. Robert Kadlec végre kézbe kapta kedven játékszerét, a biológiai atombombát. A felelősök jó előre gondoskodtak arról, hogy sem az érintett felelősöket ne lehessen kártérítési felelősségre vonni, és bíróság se vizsgálhassa felül az egészségügyi miniszter döntéseit. 20 éves előkészítő munka után Kadlecnek és társainak sikerült a puccs az amerikai nép ellen a biológiai védekezés ürügyén. Innen már egyenes út vezetett a Pentagon WarpSpeed hadműveletetéhez, az emberiség elleni példátlan biofegyveres támadáshoz. |
Bill Frist volt az USA szenátusának 2003-2007 közötti többségi vezetője, aki az USA biológiai védelmi projektjeit támogatta, és a világjárvány elleni “Manhattan-projekt” koncepcióját népszerűsítette, amelyet e sorozat 1, 2. és 3. részében ismertettünk. Ő volt az a politikus is, aki támogatta a 2005. decemberi PREP (Public Readiness and Emergency Preparedness Act) törvényt, amint az Egészségügyi Világszervezet Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatát módosították, hogy az tartalmazzon egy olyan rendelkezést, amely lehetővé teszi a WHO számára a nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzetek (PHEIC) kihirdetését. Fontos, hogy ez a törvény biztosította a közegészségügyi vészhelyzet során forgalomba hozott terápiás szerek, vakcinák és diagnosztikai készítmények gyártóinak felmentését a felelősség alól, minden általuk okozott okozott kár esetében. [Közzétevő: A diagnosztikai szerek külön említése arra utal, a gépezet tisztában volt a PCR-tesztek értéktelenségével.]
Az USA nemzeti biológiai biztonsági politikájának befolyásolásán dolgozott a 3. részben ismertetett Dr. Robert Kadlec is. Vele együtt, és főként a Johns Hopkins Egészségbiztonsági Központ (amelyet Dr. Tara O’Toole alapított 1998-ban) égisze alatt dolgoztak a Dark Winter művelet más résztvevői, amely a 2001. június 22-23-án végrehajtott magas szintű helyzetszimuláció kódneve volt, és amelynek célja az Egyesült Államok elleni titkos és széles körű himlő okozta bioterrorista támadás eljátszása volt. Ezek közé a biológiai biztonsággal foglalkozó héják közé tartozott O’Toole és Tom Inglesby a Johns Hopkins Center for Civilian Biodefense Strategies (CCBS) munkatársai közül.
Amikor O’Toole-t néhány évvel később, 2009-ben a belbiztonsági minisztériumba jelölték, a kritikusok figyelmeztettek paranoiájára. Dr. Richard Ebright mikrobiológus, egyike azoknak a tudósoknak, akik 2021 májusában a Covid-19 eredetének teljes és korlátlan nemzetközi törvényszéki vizsgálatát követelték, azt mondta, hogy ez egy katasztrofális jelölés volt: “O’Toole a Bush-kormányzat alatt minden hibás döntést és kontraproduktív politikát támogatott a biológiai biztonság és a biológiai védelem területén. [Ő] éppúgy elszakadt a valóságtól, és éppolyan paranoiás, mint Cheney volt alelnök…“Nehéz lenne elképzelni egy olyan személyt, aki kevésbé alkalmas erre a pozícióra…. Ő volt a legszélsőségesebb személy, akár a kormányon belül, akár azon kívül, aki a biológiai védelem masszív kiterjesztését és a biztonsági előírások enyhítését támogatta”. Dr. Ebright következtetése: “Mellette Dr. Strangelove épelméjűnek tűnik”.
Kadlec volt az, aki 2014-ben megalakította a Biovédelmi Kétpárti Bizottságot, és komolyan elkezdte tervezni Manhattan-projektjét. Ebben a bizottságban vele együtt dolgozott többek között Tom Ridge, az első belbiztonsági miniszter, Donna Shalala, az Egészségügyi és Humán Szolgáltatások (HHS) korábbi minisztere, Dr. Margaret Hamburg, az Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatal (FDA) korábbi biztosa, Scooter Libby, a Project for a New American Century (PNAC) korábbi tagja, William Karesh, az EcoHealth Alliance alelnöke, aki a WHO tanácsadója volt a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (IHR) reformjával kapcsolatban, valamint Kenneth Wainstein, aki jelenleg a Belbiztonsági Minisztérium hírszerzésért és elemzésért felelős államtitkára.
A Bizottság 2015-ben közzétett, a biológiai védelemre vonatkozó nemzeti tervezete jelentős “reformra” szólított fel. Tekintsük ezt a Kadlec-féle Manhattan-projekt tervezetének, a CEPI (Coalition for Epidemic Preparedness Innovations) stratégia tervezetének, és a WHO IHR későbbi módosításai tervének, melyek szükségesek volta, hogy a projekt a jövőben működjön.
A BioDefense Bizottság “muszáj” követeléseinek listája a következő:
– forradalmasítani kell az újonnan megjelenő fertőző betegségek orvosi ellenintézkedéseinek (MCM, azaz vakcinák és terápiák) fejlesztését;
– az MCM-vállalkozás teljes finanszírozása és ösztönzése;
– az MCM-innováció bürokratikus akadályainak felszámolása;
– olyan környezeti felderítési rendszer kifejlesztése, amely kihasználja az ipar találékonyságát és megfelel a növekvő fenyegetésnek;
– a Select-Agent-Program felülvizsgálata (amely felügyeli a kockázatos biológiai anyagok és toxinok birtoklását, felhasználását és átadását), hogy olyan biztonságos rendszer jöjjön létre, amely nem gátolja a tudományos közösség részvételét;
– segíteni a nemzetközi közösséget egy teljes mértékben működőképes és rugalmas globális közegészségügyi reagáló apparátus létrehozásában.
Három évvel később, 2018 májusában, amikor a Johns Hopkins lefuttatta a Clade X-et, egy táblagép szimulációt egy új parainfluenza-vírusról, O’Toole részt vett azon. A Johns Hopkins CHS a Bill és Melinda Gates Alapítvánnyal közösen rendezte meg a legismertebb koronavírus-szimulációt, az Event 201-et 2019 októberében.
Egy Clade X megbeszélés során a fiktív világjárvány vakcinázással történő megszüntetéséhez elegendő gyártási kapacitásról tartott megbeszélésen O’Toole a következőket mondta: “Az ipar több mint hajlandó segíteni, de a vakcinák nagyon specifikus lények, amelyeket nehéz új célokra fordítani. Innovatív gyártási módszerekhez kell folyamodnunk, amelyekhez nagyfokú engedékenységre lesz szükség az FDA részéről, és megértésére az amerikaiak részéről, hogy a dolgokat vészhelyzetben végezzük, így a biztonság és a kockázatértékelés szempontjából nem biztos, hogy minden rubrika ki lesz pipálva. De a vakcina az egyetlen út előre. [Kiemelés tőlem]
Ez egyértelmű kiállás volt a vakcinák mellett, mivel a Clade X új parainfluenza-vírus világjárvány, majd később a Covid világjárvány kialakulása után az egyetlen kijárat volt, amelyet a zárlatra kínáltak.
Ma O’Toole a CIA spin-off kockázati tőkecégének, az In-Q-Telnek ügyvezető alelnöke, a BiologyNext nevű stratégiai kezdeményezésért felelős. 2020 áprilisában a Stratégiai és Nemzetközi Tanulmányok Központja (CSIS) előtt tartott előadásában a következőket mondta: “A bioforradalom valójában több alapvető technológián alapul, amelyeket nagymértékben leegyszerűsítek. De az egész arról szól, hogy képesek legyünk olvasni, írni és szerkeszteni az élet kódját. Az elmúlt évszázad egyik legfontosabb felismerése, legalábbis a tudományban, az, hogy az élet kódban van megírva. És ahogy Jason Kelly, a Ginkgo Bioworks munkatársa fogalmazott: A biológia lényegében programozható.”
‘Ron Weiss, aki szintetikus biológus, 2014-ben megjósolta, hogy egy RNS-alapú szállítási módszer, amely lehetővé teszi, hogy az RNS-t egyfajta platformként használjuk az új hatóanyagok sejtbe juttatására, a szintetikus biológiában egy korszakalkotó fordulópont lesz. A kovid-19 világjárvány pedig lehetőséget ad arra, hogy ezt kipróbáljuk. Talán tudják, hogy az egyik nagyon gyorsan fejlődő vakcinát a Moderna készíti. Ez egy hírvivő RNS-alapú vakcina. Tehát ha ez beválik, Ron Weiss jóslata valóra válhat.
2019 augusztusában Kadlec osztálya egy újabb asztali szimulációt, a Crimson Contagiont futtatta le. Ez a Kínából az Egyesült Államokba érkező madárinfluenza hatását és az arra adott választ szimulálta. Ez egy felmérő gyakorlat volt a jogi hatóságok, az amerikai szövetségi kormányzat finanszírozási forrásainak és a vakcinák gyártási lehetőségeinek azonosítására. Arra a következtetésre jutott, hogy 10 milliárd dollárra lenne szükség egy új influenza-világjárványtörzsre való reagáláshoz.
Egy hónappal később, 2019. szeptember 19-én Trump elnök aláírta az influenza elleni vakcinák korszerűsítéséről szóló végrehajtási rendeletet, amely elindította a Manhattan-projektet azzal, hogy utasította az Egyesült Államok különböző kormányzati szerveit és az Egyesült Államok védelmi minisztériumát, hogy 120 napon belül – egészen pontosan 2020. január 17-ig – tegyenek javaslatot tervre és költségvetésre.
Anthony Fauci naplója, amelyet egy információszabadság iránti kérelem nyomán hoztak nyilvánosságra, feljegyzi, hogy a “globális világjárványról” szóló telekonferenciára 2020. január 15-én került sor, egy olyan időpontban, amikor a globális világjárvány csak egyesek képzeletében létezett.
2020. január 23-án, a Moderna vakcina davosi bejelentése után Fauci telekonferenciát tartott Dr. Richard Hatchett-tel, a CEPI vezérigazgatójával, majd másnap szombaton találkozott a felső vezetéssel, köztük Dr. Kadlec-kel. Ezt követte a találkozó Stephane Bancel-lel, a Moderna vezetőjével január 27-én, hétfőn. Lehet, hogy Kadlec, Hatchett és Bancel is részt vettek Fauci január 15-i telekonferenciáján.
2020. január 30-án, amikor a WHO kihirdette a nemzetközi aggodalomra okot adó SARS CoV2 közegészségügyi vészhelyzetet, mindössze 7818 betegről mondták el, hogy megbetegedett a kovidban, akik közül mindössze 82-en voltak Kínán kívül. Ami Kadlecet illeti, ez most már éles háború volt.
A CEPI január 23-i davosi bejelentését követően az amerikai székhelyű gyártó Innovio Pharmaceuticals csodával határos módon készen állt arra, hogy megkezdje a kovid vakcina kifejlesztését, a Moderna pedig már rendelkezett a finanszírozással, hogy megkezdje az Anthony Fauci vezette National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) intézettel közös tulajdonában és társfejlesztésében lévő vakcina első tételének gyártását egy humán klinikai kísérletben való felhasználásra.
Az általa és Frist által 2003 és 2005 között a Kongresszuson keresztülvitt, a közegészségügyi vészhelyzetekre vonatkozó jogszabály az Egyesült Államok egészségügyi és humán miniszterének (és az Egyesült Államok Stratégiai Készültségi és Reagálási Igazgatóságának) kezében összpontosította a hatalmat.
Az építészek alapvető céljai megvalósultak.
Katherine Watt amerikai oknyomozó ügyvédi fogalmazó szerint ezek célja az volt, hogy olyan jogi feltételeket teremtsenek, amelyek révén az Egyesült Államokban az összes kormányzati hatalom automatikusan átkerül a polgároktól és a három alkotmányos ágtól egyetlen személy, az egészségügyi és humánügyi miniszter kezébe, “attól a pillanattól kezdve, hogy az egészségügyi miniszter maga hirdeti ki a közegészségügyi vészhelyzetet, a szabad polgárokat jogilag rabszolgasorba taszított alattvalóvá változtatva“.
Alex Azar, 2020-ban egészségügyi miniszter, akinek az ASPR Kadlec beosztottja volt, a HHS vezető jogtanácsosa volt, amikor 2005-ben elfogadták a PREP-törvényt. Azar 2020. január 30-án ellenkezés nélkül kihirdette a közegészségügyi vészhelyzetet, visszamenőleg január 27-tel.
Ezt követően február 4-én PREP-törvényt hirdetett ki, amely megerősítette az ellenintézkedések kifejlesztésében részt vevő személyek vagy cégek, köztük az Innovio és a Moderna felelősség-mentességét.
A közlemény szerint: “A világ példátlan pandémia előtt áll. A hatékony reagálás érdekében egységesebb utat kell biztosítani az érintett személyek számára az érintett ellenintézkedések terjesztéséhez, kezeléséhez vagy alkalmazásukkor az egész országban és a világon.
A HHS miniszteri döntéseket az amerikai bíróságok nem vizsgálhatják felül.
Katherine Watt további kutatása az Azar által 2020 márciusában az orvosi intézkedésekre vonatkozó PREP-törvényről szóló másik nyilatkozatról azt mutatja, hogy az gyakorlatilag megkerülte a Nürnbergi Kódexet azzal, hogy kimondta, hogy az ellenintézkedések “alkalmazása” “nem tekinthető klinikai vizsgálatnak”, miközben a tájékoztatást követő beleegyezéshez való jogot is megszüntette. Mivel a rendelet szerint nincsenek klinikai tesztek, az említett ellenintézkedések megakadályozásának sincsenek meg a feltételei.
Megdöbbentő, hogy Dr. Kadlecnek és néhány társának hogyan sikerült több mint 20 év alatt egy antidemokratikus és etikátlan, globális hatókörű biológiai biztonsági puccsot megszerveznie.
A Manhattan-projektet WarpSpeed hadműveletnek nevezték át, amikor 2020 májusában elindították.
Az Egyesült Államok szövetségi kormányának részvétele, amely az NIAID-en keresztül a vakcinákban használt tüskefehérje szabadalmának tulajdonosa, valamint a Védelmi Minisztérium, amely a WarpSpeed hadműveletet irányította és finanszírozta, vitathatatlanul az emberiség elleni példátlan biofegyveres támadássá emeli ezt a mikrobák elleni Manhattan-projektet, amely egy nem kellően tesztelt új injekciós kezelést használ.
A 4. rész itt eredeti forrása érhető el.
2023. június
Közzéteszi: Király József