USA: Hogyan lett bioterrorizmus a közegészségügyből?

A 2020. januárjában kezdődő amerikai kovid intézkedéssorozat olajozottan illeszkedett az USA védelmi politikai és egészségügyi jogszabály-keretrendszerébe. Ez az olajozott mechanizmus vált gyanússá sokaknak, köztük ezen összeállítás szerzőjének, Katherine Wattnak, akinek tanulmányát itt közreadjuk. Ennek tartalma gyakorlatilag megegyezik “A baljós kovidprojekt anatómiája” c. hatrészes tanulmánnyal, azt rövidebb, tömörebb formában összefoglalva, és inkább a jogi keretekre fókuszálva. 

Az USA Kongresszus a törvényhozás hozzájárulásával számos dolgot legalizált, ami egykor a szövetségi és tagállami törvények alapján bűncselekmény és jogsértés volt, az USA elnökei pedig aláírták azokat. Ezek adminisztratív szabályozását  a Department of Health and Human Services (DHHS, Egészségügyi és Szociális Minisztérium) és a Department of Defense (DOD, Védelmi Minisztérium) hajtotta végre a Szövetségi Rendeletek Kódexén keresztül.

A kritikus hanyatlás 1983 körül kezdődött, amikor az 1944-es közegészségügyi szolgáltatási törvénybe bekerült a “közegészségügyi vészhelyzetek” szakasz. A legtöbb rossz törvényt 2000 óta fogadták el – közvetlenül 9/11 valamint a Védelmi Minisztériuma hamis zászlós lépfene (anthrax) támadásai előtt.

Az alapvető cél az volt, hogy olyan jogi feltételeket teremtsenek, amelyek mellett az Egyesült Államok összes kormányhatalma automatikusan átkerülhet az állampolgároktól és a három alkotmányos ágtól az egészségügyi és szociális miniszter kezébe, abban a pillanatban, amikor maga a miniszter közegészségügyi vészhelyzetet hirdet.

így szabad polgárok egy pillanat alatt válthatnak törvényes módon alattvalókká.

Ez 2020. január 31-ével kezdődött, és tart napjainkig.

(A jogszabályok kronológiájából csak a fontosabbakat idézzük.)

  • 1972/04/10 – A globalisták beterjesztették a bakteriológiai (biológiai) és toxinfegyverek kifejlesztésének, gyártásának és felhalmozásának tilalmáról, valamint megsemmisítéséről szóló ENSZ-egyezményt, jelentős kiskapukat hagyva az állítólag “védelmi” vagy “megelőzési” célú biológiai és vegyi fejlesztések számára. A WHO, a Világgazdasági Fórum és az USA kormánya ezeket a kiskapukat használta ki a globális bioterror program végrehajtására, a sertésinfluenza/H1N1, az AIDS, a lépfene, a himlő, a MERS, a SARS, a SARS-CoV-2 és más járványok létrehozásával.
  • 1976/01 – Fort Dixben megkezdődött a sertésinfluenza/H1N1 járvány; áprilisban a Kongresszus finanszírozta a vakcina kifejlesztését/tömeges oltását a Mercken keresztül; szeptember végén megkezdődtek az oltások a katonai állományban. Ezek mellékhatásaiként szívroham, Guillain-Barre-szindróma, halálesetek és egyéb káros hatások következtek be. Decemberben a kampányt felfüggesztették, és soha nem indították újra.
  • 1976/09/14 – A Kongresszus és Ford elnök elfogadta a Nemzeti Vészhelyzeti Törvényt – PL 94-412, 90 Stat. 1255.
    Ez is egyike azoknak a törvényeknek, amelyeket Donald Trump 2020. március 13-i 9994. sz. kiáltványa idézett, amely nemzeti vészhelyzetet hirdet az új koronavírus-betegség (COVID-19) kitörésével kapcsolatban, amelyet azóta minden évben megújítottak, legutóbb Biden 2022 februárjában.
  • 1983/07/13 – A Kongresszus és Reagan elnök elfogadta a közegészségügyi szolgáltatásról szóló törvény módosítását. PL 98-49, 97 Stat. 245. A 319-es cikkely módosította a közegészségügyi szolgáltatásról szóló törvényt, hogy hozzáadja a “közegészségügyi vészhelyzetek” programot, új hatásköröket adva az egészségügyi és szociális miniszternek.
  • 1983/12/22 – Reagan elnök aláírta a 12452. sz. elnöki rendeletet, amely felsorolja azokat a fertőző betegségeket, amelyek esetében az állampolgárokat őrizetbe vehetik és karanténba zárhatják, beleértve a “kolerát vagy feltételezett kolerát, diftériát, fertőző tuberkulózist, pestist, himlő gyanúját, sárgalázt és feltételezett vírusos vérzéses lázt (Lassa, Marburg, Ebola, Kongó-Krím és mások, amelyeket még nem izoláltak).”
  • 1986/03/29 – Robert Strecker előadást tartott a Kongresszus előtt, és jelentést tett közzé az AIDS-járványról: Ez egy biológiai támadás. A jelentés összekapcsolta az Egyesült Államok kormányának rákvírus-kutatását a HI-vírus által kiváltott immunrendszeri rendellenességekkel (AIDS).
  • 1992/06/03 – Az ENSZ megnyitotta az ENSZ Környezet és Fejlődés Konferenciáját, közismert nevén a Föld Csúcstalálkozót Rio de Janeiróban, Brazíliában.
    179 résztvevő nemzet fogadta el az Agenda 21-et (később átnevezték Agenda 30-ra), amely terveket dolgozott ki az népesedés csökkentésére, a magántulajdon megszüntetésére, valamint a határok és a nemzeti szuverenitás felszámolására. Az élő embereket implicit módon biológiai tömegpusztító fegyverként határozták meg, amelyekkel szemben a halálos vegyi és biológiai anyagok “védekezésnek” és “megelőzésnek” tekinthetők, és ezért mentesülnek a biológiai fegyverek tilalmáról szóló 1975. évi ENSZ-egyezmény hatálya alól. Az ENSZ Éghajlat-változási Keretegyezményt beterjesztették a nemzetállamok felé.
  • 1994/03/21 – Hatályba lépett az ENSZ  Éghajlatváltozási Keretegyezménye.
  • 1997/11/21 – A Kongresszus és Clinton elnök elfogadta az Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatal modernizációs törvényét – PL 105-115, 111 Stat. 2296. Új szakasz került hozzáadásra a szövetségi élelmiszer-, gyógyszer- és kozmetikai törvényhez, amely vészhelyzetekben bővíti a vizsgálati gyógyszerekhez és eszközökhöz való hozzáférést. Kodifikálva: 21 USC 360bbb – “Kiterjesztett hozzáférés a nem jóváhagyott terápiákhoz és diagnosztikához”. Ez volt a kezdete a sürgősségi felhasználási engedélyezés / EUA keretrendszernek, amely az amerikai kormány pszichológiai, társadalmi és gazdasági kényszerítő programjában csúcsosodott ki, amelynek célja minden amerikai állampolgár általános beoltása volt Covid-19 vakcinaként forgalmazott termékekkel, amelyek 2020 közepétől napjainkig működnek.
  • 1999/09/30 – Clinton elnök aláírta a 13139. sz. elnöki rendeletet: Az egyes katonai műveletekben részt vevő katonai személyzet egészségvédelmének javítása. Kísérleti, FDA által nem jóváhagyott vakcinák engedélyezett beadása a fegyveres erők tagjainak tájékoztatást követő beleegyezés nélkül64 Szövetségi nyilvántartás 54175
  • 1999/11 – Bill Gates fanatikus népességszabályzó elindította a GAVI-t (Global Alliance for Vaccines and Immunizations) a Bill & Melinda Gates Alapítvány 750 millió dolláros befektetésével. A köz- és magánszféra közötti partnerségi szervezet gyógyszeripari termékeket fejleszt, tesztel, gyárt és alkalmaz alacsony és közepes jövedelmű országokban. [Közzétevő: Köz- és magánszféra közötti partnerség: Annak körülírása, hogy a közszféra (adófizető) tejel, a magánszféra pedig kaszál.]
  • 2001/10/23 – A CDC, valamint a Georgetown és a Johns Hopkins Egyetem Jogi és Közegészségügyi Központja által kihirdetett törvény az állami sürgősségi egészségügyi hatáskörökről , „amely 5 alapvető közegészségügyi funkciót tükröz, amelyeket a törvénynek elő kell segíteni:
    (1) felkészültség , átfogó tervezés közegészségügyi vészhelyzet esetén;
    (2) felügyelet, intézkedések a közegészségügyi veszélyhelyzetek észlelésére és nyomon követésére;
    (3) vagyonkezelés, oltóanyagok, gyógyszerek és kórházak megfelelő elérhetőségének biztosítása, valamint a közegészségügyi veszélyek mérséklésére szolgáló jogosultságok biztosítása;
    (4) a személyek védelme, a vakcinázásra, a vizsgálatokra, a kezelésre, az elkülönítésre és a karanténra kényszerítő jogosítványok, amikor egyértelműen szükséges; és
    (5) kommunikáció, amely világos és hiteles tájékoztatást nyújt a nyilvánosság számára.”
  • 2001/10/26 – A Kongresszus és Bush elnök elfogadta Amerika egyesítését és megerősítését a terrorizmus elfogásához és akadályozásához szükséges megfelelő eszközök biztosításával (USA PATRIOT) törvény – PL 107-56, 115 Stat. 272. Módosítva 18 USC 2331 – Fogalommeghatározások szakasz 18 USC 113B – Terrorizmus – a “belföldi terrorizmus” hozzáadására, amelyet olyan tevékenységekként határoznak meg, amelyek
    “(A) az emberi életre veszélyes cselekményeket foglalnak magukban, amelyek sértik az Egyesült Államok vagy bármely állam büntető törvényeit;
    (B) úgy tűnik, hogy célja a polgári lakosság megfélemlítése vagy kényszerítése; (ii) megfélemlítéssel vagy kényszerítéssel befolyásolni egy kormány politikáját; vagy (iii) tömegpusztítással, merénylettel vagy emberrablással befolyásolni egy kormány magatartását; és
    (C) elsősorban az Egyesült Államok területi joghatósága alá tartoznak.”
    Rengeteg bizonyíték van arra, hogy Fauci, Baric, Gates, Daszak és mások büntetőeljárás alá vonhatók és elítélhetők e büntető törvény alapján. Ez az oka azonban annak is, hogy az összeesküvők az FBI-t használták fel arra, hogy beszivárogjanak a 2021. január 6-i washingtoni választási tüntetésekbe, hogy erőszakosan lépjenek fel a Capitolium ellen, és az oka az azt követő letartóztatásoknak és határozatlan idejű fogva tartásoknak az erőszakmentes birtokháborítók számára, hogy predikátumokat hozzanak létre a belföldi terrorizmussal kapcsolatos nemzeti pánik irányítására és alakítására, amelyet kizárólag a kormányzati tisztviselők és cselekmények legitimitását megkérdőjelező civilekként határoznak meg, hogy eltereljék a közvélemény haragját és bizalmatlanságát a civileket gyilkoló, megcsonkító és bebörtönző kormányügynököktől.
  • 2002/06/12 – A Kongresszus és Bush elnök elfogadta a közegészségügyről, a biztonságról és a bioterrorizmusra való felkészülésről és reagálásról szóló törvényt – PL 107-188, 116 Stat. 594.
    Ez a törvény építette fel és terjesztette ki a szövetségi kormány hazai bioterrorizmus-apparátusának finanszírozását, amelynek központja a CDC. A törvényt az amerikaiaknak a nem állami szereplőkkel szembeni védelmére szolgáló programnak álcázták.
    2002-ben Ralph Baric, a HHS-NIH által finanszírozott Észak-Karolinai Egyetem kutatója és Anthony Fauci kollégája,  benyújtott egy amerikai szabadalmat (7 279 372) a denevérek koronavírusainak emberre veszélyesebbé tételére vonatkozó módszerekről, megjegyezve, hogy „Az Egyesült Államok kormányának bizonyos jogai vannak ehhez a találmányhoz.”
  • 2002/11/25 A Kongresszus és Bush elnök elfogadta a belbiztonsági törvényt. Létrehozták a Nemzetbiztonsági Minisztériumot, mint a végrehajtó hatalom kabinetszintű adminisztratív ágát. A hazai megfigyelés és a bűnüldözés kiterjesztett militarizálása. A Nemzetbiztonsági Minisztériumon belül létrehozták a Vészhelyzeti Készenléti és Reagálási Igazgatóságot, amelynek élén egy helyettes államtitkár áll. Megerősített keresztkapcsolatok a DHS és más szövetségi ügynökségek között: Egészségügyi és Humánszolgáltatások, Szövetségi Vészhelyzet-kezelési Ügynökség (FEMA), Védelmi Minisztérium, Igazságügyi Minisztérium és Mezőgazdasági Minisztérium felé.
  • 2005/04/01 – Bush elnök aláírta a 13375-ös elnöki rendeletet, amely felvette a tünetekkel járó influenzát a karanténba helyezhető fertőző betegségek listájára, felhatalmazva a HHS minisztert, hogy erőszakot alkalmazzon a 42 USC 264(b) és alatti személyek elfogására és 42 CFR 70.6 fogva tartására. 64 Szövetségi nyilvántartás 17299.
  • 2006/11/28 – HHS FDA útmutató: Génterápiás klinikai vizsgálatok – Az alanyok megfigyelése késleltetett káros hatások szempontjából
  • 2006/12/19 – A Kongresszus és Bush elnök elfogadta a pandémiára és minden veszélyre való felkészülésről szóló törvényt – PL 109-417, 120 Stat. 2878.
  • 2009: H1N1 járvány, az első tömeges vakcinázási kampány az 1976-os sertésinfluenza-járvány kitörése óta.
  • 2009/11/18 – HHS FDA workshop összefoglaló: Orvosi ellenintézkedések kiadása: sürgősségi felhasználási engedély és a postai modell. “
  • 2011/12/31 – A Kongresszus és Obama elnök elfogadta a Nemzeti Védelmi Felhatalmazási Törvényt a 2012-es pénzügyi évre – PL 112-81, 125 Stat. 1298. Az 1021-es cikkely kodifikálta az Egyesült Államok elnökének felhatalmazását arra, hogy vádemelés vagy tárgyalás nélkül elrendelje az amerikai civilek katonai letartóztatását és határozatlan idejű fogva tartását a 10 USC 801 et seq. (Uniform Code of Military Justice) alapján.
  • 2015/11/25 – A Kongresszus és Obama elnök elfogadta a 2016-os pénzügyi évre vonatkozó Nemzeti Védelmi Felhatalmazási Törvényt. PL 114-92, 129 Stat. 893. A 815-ös cikkely lehetővé tette a “prototípus” beszerzési szerződést (Egyéb Tranzakciós Hatóság – OTA), amely felhatalmazza a Védelmi Minisztériumot, hogy szerződést kössön gyógyszeripari vállalatokkal orvosi vagy biztonsági ellenintézkedésként címkézett biofegyverek előállítására. 2020-ban ennek a törvénynek alapján rendelték meg a vakcinának nevezett “Covid-19” biofegyvereket.
  • 2016/12/13 – A Kongresszus és Obama elnök elfogadta a 21. századi gyógymódokról szóló törvényt (Cres Act 1.0); Frissített és kibővített közegészségügyi törvény „a 21. századi gyógymódok felfedezésének, fejlesztésének és szállításának felgyorsítása érdekében”. A 3022. szakasz a klinikai vizsgálatok helyett engedélyezte a „valós világból származó bizonyítékokat”, mint indokot arra, hogy az FDA engedélyezze a kísérleti termékek általános felhasználását, az amerikaiakat emberi alanyokká, a településeinket pedig ellenőrizetlen, szabályozatlan kísérleti vizsgálati helyszínekké alakítva. A 3023. és 3024. szakasz széles körű felhatalmazást biztosított a HHS-miniszter számára, hogy eltekintsen a vizsgálati alanyok védelmétől és a tájékoztatást követő beleegyezés követelményétől oly módon, hogy a kísérletben részt vevő személyek kockázat-haszon értékelési jogkörét a HHS-miniszterre ruházza át, aki előzetesen dönthet az összes alanyról kollektíven, egészségi állapotuk ismerete és hozzájárulásuk nélkül.
  • 2017/01/19 HHS végső szabály – Jogi keretek megteremtése az amerikaiak  őrizetbe vételére és fogva tartására karantén címszó alatt.
  • 2017/10 – A Johns Hopkins Egyetem Egészségbiztonsági Központjának gyakorlata és jelentése, SPARS Pandemic, 2025–2028, Futurisztikus forgatókönyv közegészségügyi kockázat-kommunikátorok számára . A 13. fejezet arról szólt, hogy a kormány és a vállalati PR képviselői hogyan kezeljék az „oltásellenes” üzeneteket. A 17. fejezet arról szólt, hogyan kezeljék a közvélemény figyelmét és haragját az oltással kapcsolatos mellékhatásokkal kapcsolatban.
  • 2018/01 – A FEMA közzétette a pandémiás válságkezelési tervet / PanCAP-t.
  • 2019/06/24 – A kongresszus és Trump elnök elfogadta a pandémiára és minden veszélyre való felkészülésről és az innováció előmozdításáról szóló törvényt – PL 116-22, 133 Stat. 905, amely tovább erősíti a szövetségi hatalmat a HHS miniszter kezében közegészségügyi vészhelyzetek idején, tovább egyesíti a közegészségügyi és bűnüldözési rendszereket, és erősíti az állami, megyei és települési önkormányzatok és az amerikai civilek alárendelését a közvetlen szövetségi ellenőrzésnek.
  • 2019.09.19. – Trump elnök aláírta a 13887 számú végrehajtási rendeletet: Az influenza elleni védőoltások modernizálása az Egyesült Államokban a nemzetbiztonság és a közegészségügy előmozdítása érdekében. Irányított és prioritást élvező szövetségi ügynökségi együttműködés az iparággal a gyorsan bevethető mRNS/DNS/LNP/nanotech biofegyver-platformok érdekében, amit egyesek tévesen közegészség-védelmi kategóriába soroltak.
  • 2019/10/18 – A Johns Hopkins Egészségbiztonsági Központ 201-es eseménye (Event 201): “…egy pandémiás táblagép gyakorlat, amely egy sor drámai forgatókönyvet szimulált, amelyek egy hipotetikus, de tudományosan hihető pandémiára való reagálással kapcsolatos nehéz, valós dilemmákat kezeltek…”
  • 2019/12/12 – az Egyesült Államok Egészségügyi és Szociális Minisztériuma (HHS), a National Institutes of Health (NIH), az Anthony Fauci  által vezetett Nemzeti Allergia- és Fertőző Betegségkutató Intézet (NIAID), továbbá a Ralph Baric,  az Észak-Karolinai Egyetemen dolgozó koronavírus-kutató és szabadalmaztató, valamint a Moderna anyagátadási megállapodást írt alá koronavírus vakcina jelöltekről”.
  • 2020/01/27 – Az Egyesült Államok egészségügyi és humánügyi minisztere  közegészségügyi vészhelyzetet hirdet ki, amit azóta 90 naponként megújítanak, legutóbb 2022. október 13-án.
  • 2020/01/30 – Tedros Adhanom Ghebreyesus, a WHO főigazgatója “nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzetnek” nyilvánította a Covid-19 járvány kitörését, ami a WHO tagállamainak a 2005-ös Nemzetközi Egészségügyi Szabályzata szerinti életbe léptette a nemzeti szuverenitás és az állampolgárok alkotmányos jogainak felfüggesztését.
  • 2020602604 – Az Egyesült Államok egészségügyi és szociális miniszterének nyilatkozata a COVID-19 elleni orvosi ellenintézkedésekről szóló törvény (Public Readiness and Emergency Preparedness Act) alapján. 85 Federal Register 15198 (6 oldal). Közzétéve 2020. március 10-én, visszamenőleges hatállyal 2020. február 4-től. A hazai bioterrorizmus program beindítása minden amerikai állampolgár ellen a Covid-19 ürügyén.
  • 2020/03/01 – HHS Centers for Medicare and Medicaid Services (CMS) COVID-19 Emergency Declaration Blanket Waiver for Healthcare Providers. Felmenti az egészségügyi szolgáltatókat a betegellátásra vonatkozó olyan szabványok és előírások alól, amelyek nem járványos körülmények között jogszerűen alkalmazandók lennének; engedélyezi a betegek azon jogának visszavonását, hogy családtagok és lelkészek/rabbik látogassák és képviseljék őket a kórházban vagy az idősek otthonában; támogatja a kórház kérését, hogy a rendőrök erőszakkal távolítsák el a családtagokat és a lelkészeket a helyiségekből; megteremti a halálos protokollok feltételeit, mint például a lekötözés, a víz- és ételmegvonás, a Remdesivir kényszerített beadása és kényszerkezelés a lélegeztetőgépeken az ICD-10 kódoknak megfelelően.
  • 2021/11/17 – HHS ideiglenes végső szabály; A jogszabály a módosított SARS-CoV-2-t nem biofegyvernek minősíti, hanem felkerült azon szerek listájára, amelyek „súlyos veszélyt jelenthetnek a közegészségügyre és a közbiztonságra” Ez kísérlet az elszámoltathatóság megakadályozására a biofegyvereknek a világjárványokkal jogilag azonosnak minősített megelőző átsorolásával, hogy megakadályozza azokat a nemzetközi jogi követeléseket, amelyek azon elmélet alapján indulnak el, hogy a SARS-CoV-2 biofegyver, nem pedig világjárvány. Ha biofegyvernek minősítik, a nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzet (nemzetközi) és a közegészségügyi vészhelyzet (szövetségi) jogi keretei hatályukat vesztik, ehelyett a vegyi és biológiai fegyvereket tiltó szövetségi és nemzetközi törvények lennének mérvadók.
  • 2022/02/07 – A Kongresszusi Kutatószolgálat véleménye a COVID-19 elleni védőoltás szövetségi és tagállami kötelezővé tételéről.
  • 2022/10/18 – Biden elnök nemzetbiztonsági memoranduma (NSM-15) a biológiai fenyegetések elleni küzdelemről, a világjárványokra való felkészültség fokozásáról, valamint a globális egészségbiztonság és a nemzeti biológiai védelmi stratégia végrehajtási tervének megvalósításáról.
  • 2022/12/23 – NDAA a 2023-as pénzügyi évre. PL 117-263. 5559. szakasz: A globális egészségbiztonságról és a nemzetközi járványmegelőzésről, felkészültségről és reagálásról szóló 2022. évi törvény. Engedélyezi, kiterjeszti és finanszírozza a globalizált katonai-egészségügyi struktúrát, amely összekapcsolja az amerikai hadsereget a WHO keretében működő globális népirtási apparátussal.

Felsorolásának végén Katherine Watt megvizsgálja, az USA állampolgárnak milyen jogi lehetősége vannak a bioterrorizmus gépezettel szemben. Megállapítása: A gépezet úgy körülbástyázta magát jogszabályokkal, hogy

Nincsenek olyan cselekmények, amelyek jogilag bűncselekménynek vagy polgári jogi károkozásnak minősíthetők; nincs orvosi műhiba, legyen a kifejlet akár halálos, vagy súlyos, maradandó károsodás. Mert jogilag semmi sem történt, és senki semmi kárt nem okozott senki másnak.

2023. november
A forrás alapján közzéteszi:
Király József

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük