A Pentagon szerepe a kovid elleni háborúban

A szerző, Sasha Latypova, egy orvosi kutatással foglalkozó cég K+F menedzsere volt, így hamar nyilvánvaló lett számára, nagyon sok minden nem stimmel a kovid narratíva körül az USA-ban.

Az írás a szerző honlapján jelent meg 2022 decemberében.

Megkérdeztem az AI Chat Botot[1]: „Mi volt a Pentagon szerepe a covid-ellenintézkedésekben?”. Ezt válaszolta:

„A Védelmi Minisztérium (DoD) jelentős szerepet játszott a COVID-19, az új koronavírus által okozott betegség elleni védőintézkedések kifejlesztésében. A DoD szorosan együttműködött más szövetségi ügynökségekkel, például az Egészségügyi és Humán Szolgáltatások Minisztériumával (HHS) a világjárványra való reagálásban.

A Védelmi Minisztérium egyik fő szerepe a COVID-19-re adott válaszlépésekben az volt, hogy logisztikai támogatást és orvosi erőforrásokat biztosítson az egészségügyi dolgozók és elsősegély nyújtók számára a világjárvány frontvonalában. A Védelmi Minisztérium az egyéni védőfelszerelések (PPE) és egyéb felszerelések kifejlesztésén és terjesztésén is dolgozott a reagálások támogatása érdekében.

Ezenkívül a Védelmi Minisztérium eszközöket és forrásokat biztosított a COVID-19 elleni vakcinák és kezelések kifejlesztésének támogatására. A Védelmi Fejlett Kutatási Projektek Ügynöksége ( Die Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) DARPA), a Védelmi Minisztérium egyik kutatási ága kulcsszerepet játszott ebben az erőfeszítésben, mivel a „Rapid Response Research” programján keresztül finanszírozta és támogatta a kezelések és vakcinák kifejlesztését.

Összességében a Védelmi Minisztérium létfontosságú szerepet játszott a COVID-19 világjárványra adott válaszlépésekben azáltal, hogy logisztikai támogatást, orvosi erőforrásokat és finanszírozást biztosított a betegség leküzdésére irányuló kutatási és fejlesztési erőfeszítésekhez.”

Az AI Chat Bot egy „piros pontot” kap a cenzúrázott válaszért, amely az összes főáramú médiából is visszatükröződik, míg az „alternatív” média néhány kivételtől eltekintve nem nagyon használta. És a történet nem elsősorban a logisztikáról, sőt, nem is csak a pénzforrások rendelkezésre bocsátásáról szólt, és senki sem „küzdött a betegség ellen”.

Az igazság sokkal érdekesebb, mint a fikció:

Az összes kovid ellenintézkedést, beleértve a „Covid-19 vakcinák” néven forgalmazott biológiai harcanyagokat is, az Amerikai Védelmi Minisztérium (DoD) rendelte meg az Other Transactions Authority = Egyéb Tranzakciós Hatósági szerződéseken keresztül.

A közérdekű adatokhoz történő hozzáférést biztosító FOIA (Freedom of Information Act) és a SEC törvények következtében a Covid elleni intézkedésekről szóló szerződések százai váltak hozzáférhetővé – szerkesztett (cenzúrázott) formában. E szerződések felülvizsgálata azt mutatja, hogy az amerikai kormány (DoD/BARDA) nagyfokú ellenőrzést gyakorolt, de a szállított termékekkel kapcsolatban csak „próbaverzióról” és  „prototípusokról” beszél. Más szóval az amerikai kormány és a Védelmi Minisztérium kifejezetten hamis színházi előadást, magyarul kamu (ismeretlen hatású) vakcinákat rendelt a gyógyszergyártóktól. Csak hogy még biztosabbá tegyék, hogy a gyógyszergyárak szabadon végezhetik a hamisítást, a szerződések tartalmazzák a gyártók és az ellátási és forgalmazási láncban részt vevő vállalkozók mentesítését minden felelősség alól a 2005-ös PREP-törvény és a kapcsolódó szövetségi jogszabályok alapján.

A szerződéseket az Other Transactions Authority (OTA) Egyéb Tranzakciós Hatóságon keresztül kötötték. Az OTA szerződéskötések lehetővé teszik a szövetségi hatóságok számára, hogy kikerüljék az egyébként szabályozott beszerzéseket, megkerülve a szokásos pénzügyi elszámolási mechanizmusokat, amelyek a kormányzati szerződéskötésre, valamint a közpénzből finanszírozott kutatásból származó nyilvánosságra hozatalt és szellemi tulajdont (IP) szabályozó egyéb jogszabályokra vonatkoznak.

Az „egyéb” egy gyűjtőkategória, amely nem szerződés, nem kutatási támogatás, nem közbeszerzés stb.: nem bármilyen, normálisan szabályozott/elszámoltatható kormányzati szerződéskötés.

Íme egy tipikus szerződés az „oltóanyagok” esetében:

Bár a DOD/BARDA intézkedési szerződések hivatkoznak a vakcinák biztonsági és hatékonysági követelményeire, és említést tesznek a jelenlegi helyes gyártási gyakorlat (GMP) betartásáról, ezek a tételek kifejezetten nem tartoznak az amerikai kormány által fizetett vagy megrendelt tételek közé.
Ez még érdekesebbé válik, ha megvizsgáljuk a szerződésekben szereplő néhány szöveglefestést:
Nem volt nehéz rájönni, mi van lefestve a fenti szakaszban. Az 1.1.1 HÁTTÉR alatt az első lefestés a „Fosun Pharmaceuticals”, így a mondat így szól: „A „Fosun Pharmaceuticals”, a Pfizer és a BioNTech megállapodást kötöttek a közös fejlesztésre…”.

Megjegyzés: az egyetlen újságíró, akiről tudomásom van, akár a „mainstream”, akár az „alternatív tájékoztatás” körében, aki megemlítette a Fosunt, Naomi Wolf volt, dicséret neki. Kapcsolatba léptem a The Epoch Times-szal, hogy megpróbáljam közzétenni ezt az információt, de még ők is úgy döntöttek, hogy eltemetik a sztorit (de a többi anyagomat közölték). Dr. Jane Ruby műsorában is beszéltem erről, és dicséret illeti őt is, amiért nem félt az igazságról beszámolni.

A Pfizer-BioNTech tehát valójában egy háromoldalú K+F szövetség: Fosun-Pfizer-BioNTech.
És egyikük, a Fosun mögött a Kínai Kommunista Párt áll. A Fosun egy hatalmas kínai konglomerátum, amely számos globális vállalat tulajdonosa, és elnöke, Guo Guangchang, a KKP magas rangú tagja. Érdekes, hogy a Pentagon 10 milliárd dollárt ítélt oda (a Pfizer Operation Warp Speed/DoD/BARDA szerződés) egy olyan vállalkozásnak, amelynek jelentős részvényese (és szellemi tulajdonosa) a Kínai Kommunista Párt.

A kétségek elkerülése végett:Az alábbiakban a „világjárványt” közvetlenül megelőző és követő néhány kulcsfontosságú befektetés és K+F-ügylet idővonala látható, amelyeket a nyilvános SEC részvényesi közzétételekből tudtam azonosítani:
Csak a biztonság kedvéért: az mRNS-oltások pontos technológiáról van szó. Íme a Pfizer és a BioNTech közötti 2020. március 17-i megállapodás definíciója (4. oldal):
Ugyanez a dokumentum rögzíti a “pharmacovigilance-nak (farma-éberség)” nevezett globális adatmegosztási megállapodást, a három fél között. Megszámolják a halottakat és megosztják egymással az adatokat: A „farmakovigilancia” vonalán van egy 4. résztvevője ennek a megállapodásnak – az izraeli Egészségügyi Minisztérium, amely 2021. január 6-án adatmegosztási megállapodást kötött a Pfizerrel, és hozzáférést adott a Pfizernek (és ezáltal a Pentagonnak és bárkinek, aki azt ellenőrzi, a BioNTechnek és bárkinek, aki azt ellenőrzi, a Fosun-nak és bárkinek, aki azt ellenőrzi , azaz a KKPnek) az összes állampolgáruk központosított elektronikus egészségügyi nyilvántartásához. De ne aggódjunk, Benjamin Netanjahu megígérte, hogy az adatokat nem azonosítják. „Semmi ok az aggodalomra.”

Széljegyzet – az izraeli kormány nemrégiben „elveszítette” a fenti adatmegosztási megállapodásban említett, a Pfizerrel kötött gyártási és szállítási megállapodást (így biztosan tudjuk, hogy létezik). A kormány sajnos valamiért nem találja…
Egy bejegyzés erről:

https://boriquagato.substack.com/p/israeli-government-lost-the-agreement?utm_source=substack&utm_campaign=post_embed&utm_medium=web

Ez még nagyobb és érdekesebb lesz, ha megnézzük a „K+F” finanszírozás forrásait. Kiderül, hogy a BioNTech „vállalkozásnak” számos pénzügyi támogatója és társbefektetője volt a globális csalást és tömeggyilkosságot megelőző években. A Crunchbase szerint a BioNTech, egy aprócska cég, mindössze egy maroknyi alkalmazottal és NINCS SAJÁT TERMÉK vagy bérgyártás. 2008 óta 9 befektetési körben 1,7 milliárd dollárt gyűjtött be. A pénz nagy részét, több mint 1 milliárd dollárt 2020 előtt gyűjtötték be. Mire adták a befektetők ezt a pénzt, hiszen akkoriban még nem folytak nagy klinikai vizsgálatok vagy nagyszabású gyártás? Ez egy jó kérdés, amelyet érdemes egyszer megvizsgálni. Néhány befektetési forduló futólagos áttekintése azt mutatja, hogy a befektetők széles körű és nagyon nemzetközi részvételére utal, többek között az Egyesült Államokból, Európából, az Egyesült Királyságból, Ausztráliából, Dél-Afrikából, Kínából, Hongkongból és Szingapúrból. Ezek között valószínűleg sok kormányzati szereplő is volt: „szuverén” alapok, nyugdíjalapok és hasonlók, amelyek gyakran úgy hajtják végre ezeket a befektetéseket, hogy pénzt juttatnak „magán kockázati alapoknak” (a magán kockázati alapok korlátozott partnerei bizalmasak). Lehet, hogy erről egy későbbi időpontban külön cikket fogok írni.[2]

Megjegyzem, sokan kérdezik tőlem, hogy „mi van Kínával és Oroszországgal?”, amikor a saját kormányunkról és az amerikaiak tömeges népirtásában részt vevő Pentagonról beszélek. Kínával kapcsolatos válaszom: ők a Pentagon szövetségesei ebben. A KKP hasznot húz abból a pénzügyi szélhámosságból, hogy az USA kormánya dollárokat nyomtat, és bedobja őket az mRNA kemencékbe, ahol az agymosott állampolgárok tömegeit kergetik öngyilkosságba. Kína azt állítja, hogy „hagyományos vakcinákat” használ – ha elhiszed, amit a kínaiak mondanak, akkor van egy híd, amit eladhatok neked.[3]

Nem láttam bizonyítékot arra, hogy Oroszországgal hasonló szövetséget kötöttek volna. Ennek így van értelme, mert ez végső soron az USA és Oroszország háborújára fut ki, amiben az USA és Oroszország helyetteseket és szövetségeket használ (mint mindig). Ez nem jelenti azt, hogy Oroszország a „jófiúk”. Egyszerűen csak azt, hogy Oroszország tulajdonosai (bárkik is legyenek azok, nem feltétlenül oroszországi székhelyűek) nem értenek egyet az USA tulajdonosaival (bárkik is legyenek azok, nem feltétlenül amerikai székhelyűek). Oroszország ugyanazt a „covid forgatókönyvet” futtatja, RNS/DNS-injekciókat használ, valószínűleg ugyanazoktól a beszállítóktól vásárolja az anyagokat, és háborút folytat saját fiatalabb lakosságának kiirtására is. Csakhogy ők ezt a saját érdekeikért teszik, nem pedig az USA és szövetségeseik érdekeiért.[4]

Visszatérve Amerikához – már megállapítottuk, hogy a „Covid-19 vakcinák” biológiai harci anyagok, jogilag nem gyógyszerek, nem gyógyszer hatóanyagok, és nem is esnek ennek szabályozása alá.

Az EUA (Emergency Use Authorized) hatálya alá tartozó, sürgősségi felhasználásra engedélyezett védő intézkedések alkalmazására egy kihirdetett közegészségügyi vészhelyzetben klinikai vizsgálatok nélkül is sor kerülhet (21 USC 360bbb-3(k)). Ezért ezeket az intézkedéseket, gyógyszereket, vakcinákat nem lehetett az amerikai törvényeknek (21 CFR 312 és 21 CFR 601) megfelelően biztonsági vagy hatékonysági szempontból vizsgálni, és az FDA nem tudja érvényesíteni a jelenlegi helyes gyártási gyakorlatok (cGMP) vagy a helyes forgalmazási gyakorlatok (GxP általában) betartását.

Ez a jogi tény ismert volt az amerikai kormány, a DOD, a BARDA, az FDA, a CDC, a HHS, szerződéseket aláíró, az OWS-ben (Operation Warp Speed) részt vevő tisztviselői előtt, és ismert volt a Pfizer, a Moderna és más gyógyszeripari vállalatok előtt is. Az mRNS-technológia mindig is kettős felhasználásúnak, a biofegyverek egyik kategóriájának minősült.

A „kovid-járványt” az USA kormánya kezdettől fogva nemzetbiztonsági kérdésként (azaz háborúként) kezelte, és a kovid-politikát a Nemzetbiztonsági Tanács (a védelmi és hírszerzési vezetők összejövetele) határozta meg, nem a HHS (Department of Health and Human Services ).

2020. március 13: A „PanCAP Adapted U.S. Government COVID-19 Response Plan” (PanCAP-A) kimondja, hogy az Egyesült Államok SARS-CoV-2-re adott válaszlépésekkel kapcsolatos politikáját nem a pandémiás készültségi protokollokban (Pandemic and All Hazards Preparedness Act, PPD-44, BIA) kijelölt közegészségügyi szervek, hanem a Nemzetbiztonsági Tanács, azaz az NSC határozza meg. Az NSC-ben nem vesznek részt rendszeresen a közegészségügyi hatóságok képviselői, és a nemzetbiztonsági és külpolitikai ügyekre összpontosít.”

Az alábbiakban a PanCAP-A dokumentum 9. oldalán található szervezeti diagramot mutatjuk be:Amikor egy ismert, fegyverként használható technológiát minden szabályozástól és felelősségtől mentes, védett, az általános jogrendszeren kívüli státuszba helyeznek, nem nehéz összeadni a 2+2-t. A nemzetbiztonsági szervek, a védelmi minisztérium és a hírszerzés munkatársai mindezt pontosan tudták. Engedélyezték ennek a fegyverként felhasználható technológiának a 10 milliárd dolláros megrendelését a Fosun-Pfizer-BioNTech vállalattól (amely mögött számos külföldi kormány áll, beleértve a kínaiakat is), hogy háború idején az amerikaiak ellen bevessék.

Azt hiszem, mostanra világossá kellene válnia, hogy az „5. generációs hadviselés” nem csak a pszichológiai hadműveletet és a közösségi média teljes ellenőrzését jelenti az FBI és a CIA által. (Mindez már múlt századbeli!)

Nem arról van szó, hogy „a profit felülírta a biztonsági szempontokat, vagy hogy „a rossz FDA elnézte a szívizomgyulladást” vagy „a nagy gyógyszergyártók fizetnek a politikusoknak a választási kampányokért”. Ezen már régen, régen túl vagyunk. Folyamatosan rámutatok arra, hogy ha az indíték csak a PROFIT lett volna, akkor a legnyereségesebb stratégia a placebók szállítása lett volna. Ezzel nem sértettek volna meg semmilyen törvényt, nem lennének mellékhatások és halálesetek, a termék tökéletesen cGMP-konformnak tűnne, míg a covid magától gyorsan eltűnt volna. Mégis, a kormány és farmakartellje ragaszkodik ahhoz, hogy emberek millióit ölje meg és károsítsa, nyilvánvalóan korlátozva ezzel a profitlehetőséget.

A jelenlegi háború a globális kormányok (többes szám) háborúja, amelyek csak úgy tesznek, mintha egymással szemben állnának, és „baloldaliként”, „jobboldaliként”, „kommunistákként”, „zöldekként”, „kapitalistákként”, „szocialistákként”, „populistákként”, „konzervatívokként” stb. stb. stb. reklámozzák magukat a politikai színház véget nem érő bohózatában. A színfalak mögött a „hivatalos ellenségek” partnerek és társbefektetők a „közös vállalkozásokban” ellenünk, a világ népei ellen. Az adófizetők pénzéből finanszírozzák, fejlesztik, majd „jóváhagyják”, megvásárolják és bevetik a tiltott biológiai harcanyagokat, hogy maradandó károsodást okozzanak, illetve megöljék saját civil lakosságukat, a saját fegyveres erőiket, az elsősegélynyújtókat, az egészségügyi dolgozókat, a terhes nőket és a gyermekeket. Hogy ezt megállítsuk, mindannyiunknak el kell kezdenünk a helyes, pontos nyelvezetet használni, el kell kezdenünk a dolgokat annak nevezni, amik valójában.

[1] A Chatbotok olyan fejlett szoftverek, amelyek képesek az emberihez rendkívül hasonló beszélgetésre és interaktív kommunikációra valós személy beavatkozása nélkül. Előnyük, hogy egyszerre képesek kiszolgálni korlátlan számú ügyfelet és képesek a fejlődésre, „tanulásra”. Vannak olyan fejlett rendszerek, amelyek az emberi szófordulataik és a széles tudástáruk miatt képesek helyettesíteni a valós emberek munkáját, úgy, hogy a társalgó félnek meg sem fordul a fejében, hogy nem egy hús-vér emberrel beszél.

[2] Közzétevő: Lásd korábbi bejegyzésünket: Covid-19 – A kronológia  13. pont: Biontech: Amikor jósok, látnokok és jövőbelátók egymásnak adják a kilincset.

[3] Közzétevő: Magyarországi vizsgálatok arra utalnak, hogy 2021-ben a Sinopharm vakcina csakugyan hagyományos volt.

[4]Közzétevőnek ez az okfejtés kicsit zavaros. Miért lenne Oroszországnak érdeke saját fiataljainak megölése?

2023. január
Közzéteszi: Király József

3 hozzászólás

Add a Comment
  1. Köszönet a remek cikkért!
    1-2 megjegyzés.

    1. „Chatbotok előnye, hogy egyszerre képesek kiszolgálni korlátlan számú ügyfelet és képesek a fejlődésre, “tanulásra”” – ez még jól is jöhetne, ha a „tanulásmódszertanát” maga fejlesztené. Azaz mondjuk a nemlétező DS számára kellemetlen információkat is beépítené a tanulási folyamatokba.

    3. ” Magyarországi vizsgálatok arra utalnak, hogy 2021-ben a Sinopharm vakcina csakugyan hagyományos volt.”

    Nem ismerem a vizsgálatokat, azonban én a kezdetektől azt mondtam a bizakodóknak, (akik szerint a sino egy teljesen „tuti cucc”, az influenzára adott vakcinákkal azonos hatásmechanizmussal rendelkeznek, és nincs bennük géntechnológia), hogy a kicsi sárgáknak azt sem hiszem el, amit kérdeznek.
    Valamint nem tartom nehéznek annak megoldását, hogy egy bevizsgálásra egy bizonyos adag vakcina kerüljön csak. Ahogy a dokik oldalán a vakcinaáldozatok között említenek sino-s oltottakat is (emlékeim szerint). Azaz nagyjából – a kiemelt és ezek szerint bevizsgált mintáktól eltekintve – gőzünk sincs, mit szórtak a kínai kicióccó termékben.

    4. Nem értem a kérdést. Feljebb leírod és megfogalmazod (pontosabban a szerző), hogy Amerika hogyan fordult a saját népessége ellen. Nos, nem hinném, hogy Vlagyimir Vlagyimirovics ne lenne „része a rendszernek”. Azaz miért ne akarhatna ő is lakosságcsökkentést? Ezzel a háborúnak álcázott különleges izének bőven nagyobbat tesz a depopulációért, mint a jenkik. (vagyis akik a jenkiket irányítják) Igen sok szakértő feltevése szerint (én nem vagyok az), ha akarta volna a russz, pár nap alatt letarolta volna a „határvidéket”. De inkább Putyin is küldi a darálóba a fiait. Szóval ha Amerika bátran oltja szét a lakosságát, tegyük fel a lehetetlent, depopulációs célokból, akkor miért gondolod, hogy Oroszország meg nem? Elvileg minden államnak érdeke, fennmaradása és önvédelmi céljai miatt minél több harcra fogható, védelmi funkciót ellátó lakosság álljon rendelkezésére. Egyetlen kivétellel – ha már nem gondolkodnak nemzetállamokban. Én az utóbbitól tartok, de ne legyen igazam.

    1. Kösz a véleményeket. A 3. ponthoz: Nem egy sarzsot vizsgáltak be, hanem egy Sino-val beoltott ismerősöm vizsgáltatta meg magát Tamasi Józseffel, aki vérből ki tudja mutatni, hogy génmódosítót kapott-e valaki.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük